Od 2004 Call Center Poland w ramach swoich usług oferuje sprzedaż bezpośrednią door-to-door wspartą przez call center. W styczniu 2005 roku został wyodrębniony niezależny dział Effective Direct Sales by Call Center Poland, który oferuje klientom pełny outsourcing struktur sprzedaży.
Wśród klientów EDS są banki, firmy telekomunikacyjne, farmaceutyczne i ubezpieczeniowe. Zakończył się właśnie pierwszy rok współpracy z Niezależnym Operatorem Międzystrefowym. EDS w znacznym stopniu przyczynił się do sukcesu sprzedaży jego usług telekomunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w styczniu 2004 roku, największą sprzedaż osiągnięto w grudniu. Obecnie EDS jest kluczowym partnerem w zakresie sprzedaży bezpośredniej dla klientów indywidualnych i małego biznesu. Dzięki jego usługom, rola NOM w pozyskaniu klienta sprowadza się do wykonania telefonu powitalnego. Podpisanie umowy z klientem w imieniu NOM i zlecenie preselekcji to zadania EDS.
Podobny sukces był efektem współpracy z Bankiem Millenium przy sprzedaży kart kredytowych Banku. Dzięki skorzystaniu z oferty outsourcingu sprzedaży door-to-door, osiągnięto dziesięciokrotny wzrost sprzedaży w relacji miesięcznej. Warto zaznaczyć, że jeszcze rok temu posiadał jeden oddział w terenie, obecnie jest ich już kilka w dużych miastach Polski, w bieżącym roku planuje się otwarcie kolejnych.
Ostatnio Effective Direct Sales by Call Center Poland rozpoczął rozmowy z operatorem telefonii komórkowej w Polsce. Wspólnie przygotowywane są pakiety usług dla klientów indywidualnych i biznesowych, dostosowanych do realizacji w sprzedaży bezpośredniej door-to-door. Nowy produkt niebawem trafi na rynek.