Warszawa, 29 czerwca 2005 r. – W dniu dzisiejszym BT ogłosił zawarcie trzyletniej umowy o współpracę z Call Center Poland – największą na polskim rynku firmą telemarketingową. Kontrakt dotyczy dostarczenia najnowszej generacji usług IT, z których korzystały będą nie tylko własne call centers Call Center Poland, ale i call centers in-house zarządzane przez firmę. Jest to pierwszy tak duży kontrakt BT w Polsce od momentu otwarcia w 2004 r. oficjalnego przedstawicielstwa tej firmy w Warszawie.
W wyniku podpisanego kontraktu BT dostarczy sprzętu, oprogramowania i usług, rozszerzających obecne rozwiązania wykorzystywane przez Call Center Poland. Usługi dostarczone przez BT obejmą również instalację i utrzymanie platformy call center służącej do zarządzania kontaktów z klientami (CRM – Customer Relationship Management). W przypadku projektów outboundowych z wykorzystaniem Intelligent Predictive Dialling Call Center Poland planuje, że liczba minut rozmów zwiększy się nawet o 40% na godzinę. Jest to szczególnie ważne w wielkich kampaniach, gdzie w krótkim czasie trzeba skontaktować się z ogromną liczbą rozmówców.
„Wybraliśmy BT ze względu na dużą elastyczność i możliwości w zakresie różnych rozwiązań biznesowych. Dzięki wprowadzonym rozwiązaniom nasze usługi będą jeszcze bardziej wydajne, o czym wkrótce przekonają się nasi klienci. Rozmawiamy z BT również o outsourcingu IT naszych call centers, co oznacza, że nasza współpraca będzie rozwijać się dynamicznie” – powiedziała Kinga Nowakowska, dyrektor generalna Call Center Poland.
Oprogramowanie zostanie dostarczone przez europejską firmę Altitude Software, która jest jednym z wiodących, niezależnych dostawców rozwiązań dla ośrodków kontaktowych contact center na całym świecie. Poprzez sieć ponad 130 tys. agentów firma dostarcza oprogramowanie przedsiębiorstwom z 57 krajów świata, aktywnie rozwijając swoją obecność również w Europie Środkowo-Wschodniej. Dostarczony przez Altitude system jest w pełni zintegrowany z funkcjonalnością CTI (Computer Telephony Integration), który odpowiedzialny jest za inteligentne przekierowanie przychodzących połączeń telefonicznych, inicjowanie wychodzących połączeń i synchronizację danych z aplikacjami wykorzystywanymi przez pracowników call center. Ta jednoczesna integracja wszelkich informacji przychodzących i wychodzących z systemu daje możliwość spersonalizowania oferty kierowanej do klientów, co prowadzi zarówno do zwiększonej efektywności obsługi klienta, jak i zwiększonej wydajności świadczonych usług.
„Jesteśmy dumni, że nasze rozwiązania doceniła największa i najbardziej renomowana polska firma telemarketingowa. Oferta BT skierowana jest również do innych polskich firm, które dzięki usługom BT mogą poszerzać i rozwijać swoją działalność zarówno w kraju, jak i za granicą,” powiedział Aad Van Waveren, VP EMEA, BT.
Podstawowe informacje o BT
BT jest jednym z wiodących światowych dostawców rozwiązań komunikacyjnych. Firma obsługuje klientów w Europie, obu Amerykach, regionie Azji i Pacyfiku. Jej główne aktywności koncentrują się na usługach IT, sieciowych usługach telekomunikacyjnych (lokalnych, krajowych i międzynarodowych) oraz usługach internetowych. BT posiada trzy działy biznesowe:
• BT Retail – wszechstronny zakres usług komunikacyjnych dla ponad 20 milionów klientów indywidualnych i przedsiębiorstw w Wielkiej Brytanii.
• BT Whole Sale – rozwiązania i usługi sieciowe dla ponad 600 operatorów telefonii stacjonarnej i komórkowej oraz dostawców usług internetowych.
• BT Global Services – rozwiązania IT i sieciowe na skalę globalną, pozwalające sprostać potrzebom organizacji prowadzących działalność w wielu stronach świata. BT Global Services prowadzi działalność w ponad 130 krajach.
W roku finansowym, który zakończył się 31 marca 2005, obrót BT Group wyniósł 18,623 mln GBP, z czego zysk przed odliczeniem amortyzacji przedsiębiorstwa, pozycji wyjątkowych oraz opodatkowania to 2,085 mln GBP. BT Group plc jest notowana na giełdach w Londynie i Nowym Jorku. British Telecommunications plc (BT) należy w 100% do BT Group i obejmuje w rzeczywistości wszystkie przedsięwzięcia biznesowe oraz aktywa BT Group.
Więcej informacji na stronie www: http://www.bt.com/aboutbt
Podstawowe informacje o Altitude Software
Firma Altitude Software (www.altitude.com) jest wiodącym niezależnym dostawcą rozwiązań dla ośrodków kontaktowych contact center i producentem systemu Altitude Unified Customer Interaction (Altitude uCI). Jest to system aplikacji do zarządzania komunikacji z klientami przeznaczony dla firm planujących zainwestować we własne contact center – począwszy od małych i średnich przedsiębiorstw do dużych korporacji prowadzących działalność w wielu częściach świata. To wysoko wydajne narzędzie wspierające obsługę klienta zwiększa efektywność podejmowanych działań i obniża ich koszty. Altitude Software ma 650 klientów (ponad 130 000 agentów) w 57 krajach na całym świecie, którzy są obsługiwani bezpośrednio przez firmę lub przez szeroką sieć partnerów. Firma posiada 10 biur na czterech kontynentach.
Altitude Software oferuje swoje usługi na obszarze Europy Środkowej i krajów Beneluksu poprzez regionalne centrum usługowe zlokalizowane w Brukseli, oraz obsługuje znaczącą ilość klientów poprzez współpracę z partnerami regionalnymi, takimi jak BT. Dzięki sieci partnerów strategicznych Altitude Software odnosi sukcesy w takich krajach jak Austria, Belgia, Bułgaria, Estonia, Holandia, Litwa, Łotwa, Niemcy, Polska, Republika Czeska, Rosja, Serbia Czarnogóra, Słowacja, Szwajcaria i Węgry.